ETELKA Rendszer tájékoztató és letölthető dokumentumok
Tisztelt Szülők!
2025. február 01-től bevezetésre kerül az ETELKA (élelmezés nyilvántartó) Portál. Ezen a felületen lehetőségük lesz gyermekük étkezését megrendelni, lemondani és bankkártyával online kifizetni azt. A Portálon tárgyhónapban a következő hónapra lehet étkezést rendelni, azok térítési díjait megfizetni, tárgyhónap 10. napjától 25. napjáig.
A korábbi étkezés megrendelése, lemondása telefonon, vagy e-mailben megszűnik. Az étkezés befizetésére online bankkártyás fizetéssel lesz csak lehetőség.
A Portálon történő regisztráció előfeltétele az „Adatfelvételi lap” formanyomtatvány kitöltése. Abban az esetben, ha a Szülő több gyermek esetében szeretné a Portált használni, akkor gyermekenként kell kitölteni az adatlapot. Az Adatlapon a „Nyilatkozat az étkezési térítési díj online fizetéssel történő kiegyenlítéséről” blokk mindenkinek kötelezően kitöltendő. Azon szülők, akik nem fizetnek étkezési térítési díjat a második oldalon lévő „Nyilatkozat ingyenes étkezés rendelése ETELKA Portált használók esetén” blokkot is ki kell, hogy töltsék!
A Portál használat igénylésekor meg kell adnia a Szülőnek egy e-mail címet, amellyel a regisztrációt el kívánja végezni. Egy e-mail címmel egy felhasználói fiók hozható létre. Az e-mail cím megadása, valamint az ügyintézői rögzítést követően egy automatikus ETELKA (Gépház) üzenet érkezik a megadott e-mail címre. Az ETELKA (Gépház) üzenet megérkezése után a Portál belépő felületén (https:// nyarlorinc.etelkaportal.hu) a „Regisztrációra” kattintva lehet regisztrálni.A regisztráció során a Szülőnek meg kell adnia valódi teljes nevét, érvényes e-mail címét, telefonszámát, illetve a regisztráció sikeressége érdekében választott felhasználónevét és jelszavát, valamint el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket. Az adatlap kitöltése után, a sikeres regisztrációt követően a megadott e-mail címre a rendszer egy automatikus e-mailt küld az aktiváláshoz. Az aktiválás megerősítését (72 órán belül) követően létrejön az adott e-mail címhez egy felhasználói fiók, ezt követően a Portál használható. A felhasználói fiókban automatikusan megjelenik minden olyan gyermek, akik vonatkozásában leadásra került az „Adatfelvételi lap” nyomtatvány. Az aktiválási idő lejárta után a regisztrációt újra kell kezdeni.
A regisztrációhoz és a Portál használatához mellékelten megtalálható az etelkaportal_kezikonyv.pdf, amely elektronikus úton elhelyezésre kerül a www.nyarlorinc.hu és a www.nyarlorinciovoda.hu honlapokon is.
A kitöltött adatfelvételi lapokat az óvodatitkárnál lehet leadni 2025. január 17-ig.
Általános felhasználói kézikönyv és tájékoztató
A Portál használat igénylésekor meg kell adnia a Szülőnek egy e-mail címet, amellyel a regisztrációt el kívánja végezni. Egy e-mail címmel egy felhasználói fiók hozható létre. Az e-mail cím megadása, valamint az ügyintézői rögzítést követően egy automatikus ETELKA (Gépház) üzenet érkezik a megadott e-mail címre. Az ETELKA (Gépház) üzenet megérkezése után a Portál belépő felületén (https:// nyarlorinc.etelkaportal.hu) a „Regisztrációra” kattintva lehet regisztrálni.A regisztráció során a Szülőnek meg kell adnia valódi teljes nevét, érvényes e-mail címét, telefonszámát, illetve a regisztráció sikeressége érdekében választott felhasználónevét és jelszavát, valamint el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket. Az adatlap kitöltése után, a sikeres regisztrációt követően a megadott e-mail címre a rendszer egy automatikus e-mailt küld az aktiváláshoz. Az aktiválás megerősítését (72 órán belül) követően létrejön az adott e-mail címhez egy felhasználói fiók, ezt követően a Portál használható. A felhasználói fiókban automatikusan megjelenik minden olyan gyermek, akik vonatkozásában leadásra került az „Adatfelvételi lap” nyomtatvány. Az aktiválási idő lejárta után a regisztrációt újra kell kezdeni.
A regisztrációhoz és a Portál használatához mellékelten megtalálható az etelkaportal_kezikonyv.pdf, amely elektronikus úton elhelyezésre kerül a www.nyarlorinc.hu és a www.nyarlorinciovoda.hu honlapokon is.
A kitöltött adatfelvételi lapokat az óvodatitkárnál lehet leadni 2025. január 17-ig.
Általános felhasználói kézikönyv és tájékoztató